dani

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Daniella Holmberg - 10 februari 2012 15:49

Ojojoj, nu har jag haft så mycket att göra att jag har glömt av att skriva igen, passade på att bli lite sjuk när jag ändå va igång också, men frisknade till väldigt fort igen. Fick gå hem från jobbet i Onsdags eftersom jag mådde jätte illa och va helt yr och konstig, sen kräktes jag resten av dagen och mådde inte super igår heller men pallrade mig iväg till jobbet idag i alla fall, det gick hyfsat okej.. Massa sjuka nu så det va väl tur att jag kom dit!!


Håller på att leta nytt akvarium, som jag kanske har nämnt innan om jag inte minns helt fel? Kanske inte, vem vet ;) ..

Vet dock inte hur stort jag ska ha, så svårt att bestämma sig, får ju tänka på att man ska konka upp det för tre trappor också :O .. Hittar massa fina och har spanat in ett i jätte många dagar nu och läste på lite mer om akvarium och såg att sköldpaddor INTE ska ha akvarium med lock på så nu får jag börja om igen, lite jobbigt!!

Hittade detta fina och blev helt kär, funderar på om man kanske kan ta av locket eller om det är byggt så att locket ska stabilisera de, får nog ringa kundtjänst på Måndag och kolla lite nogrannare på detta!!

Finns att välja i storlekarna:

360 liter: 130 x 50 x 55 cm
530 liter: 160 x 55 x 60 cm
720 liter: 200 x 60 x 60 cm

.?.?.?.?.?.?.?.


Nu ska jag fortsätta att flytta runt grejer som jag inte vet vart jag ska göra av ;)


xoxo


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards