dani

Alla inlägg under juni 2011

Av Daniella Holmberg - 15 juni 2011 18:53

Har absolut ingenting att skriva, dåliga dagar.

Känns som om det bara blir sämre och sämre.

Allt på en och samma gång..!!

Avslutar i några dagar....

Av Daniella Holmberg - 14 juni 2011 13:25

Igår va en underbar dag, va på stan med Amanda till 18:30 sen åkte jag hem

och tog det bara lugnt, träffa en polare snabbt och kollade på film.

Stendäckade vid 1:30, senaste jag har varit uppe på jag vet inte hur länge.

Jag är verkligen för gammal för sånt HAHA, xD

  

Idag blir det en familjedag, hoppas på att älsklingen kommer ikväll också <3

Ska åka med mamma till Borås om en stund och hämta min saknade bror<3

Men först ska jag bädda iordning och dammsuga i hans rum.


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 13 juni 2011 12:50

Har varit på dåligt humör hela veckan men iförrgår

så tvärvände de, hade en jätte bra dag igår!!

Diana kom till mig i Lördags, hon mötte mig på jobbet.

Vi hade en super bra och lugn filmkväll med mycket gott.

Igår så gick vi upp super sent, hon sov till 13 när jag vaknade 8 :O

Fatta att jag hade tråkigt haha!

Sen gjorde vi oss iordning och umgicks lite med Mikaéla.

Sen kom Adam och hämtade oss så åkte vi in till Borås.

Träffade några polare till honom och sen åkte vi upp till

"raicet", där va Amanda <3

Hade en underbar kväll med god mat på Max,

sen lämnade vi av Diana och så avslutade jag en underbar kväll

tillsammans med min underbara pojkvän <3

Idag ska jag träffa Amanda, gå en sväng på stan och fika lite!

Blir nog trevligt som alltid när man träffar henne :)

Nu ska jag äta snabbt sen blir det fix :)


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 8 juni 2011 15:57

Som sagt nu finns det inte så mycket att göra när Jenni är bortrest

så jag jobbar nästan varje dag i 2-3 veckor nu, underbart!!

Idag är jag ledig men smarta mig glömde telefonen på jobbet igår

så jag ska ner och hämta den sen xD

Basse kommer snart hit <3 Oehört saknad vän! <3

Vi ska ut till Dalum och finilura lite :)

Ska nog bli skojsigt!! :)

Jobbar resten av veckan och på Lördag kommer Diana hit :)

Ska bli myspys!<3


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram



Av Daniella Holmberg - 7 juni 2011 13:07

Undra hur de ska gå på jobbet med dom här: ??

 


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 7 juni 2011 10:19

Kom hem från att ha spenderat sista helgen med Jenni och Oliver,

inatt åkte dom till Irland <3

Dom ska bara vara borta i 2 veckor men jag saknar dom redan!

Lilla Oliver va go o glad nästan hela helgen.

Han blev lite gnällig i slutet, tror han fattade att dom skulle någonstans.

 

Vi va en sväng i stan i Fredags och Lördags mycket roligt.

 


Oliver blev helt livrädd för BR-gubben.


Igår va jag och Adam nere vid sjön en sväng, super mys!

Man blir ju på så enormt bra humör när det är sånt här väder <3

  Brände mig rätt gött på ryggen men, kunde inte ligga på den på hela helgen xD

Lyckat att man inte tänker på att vädret ska vara så extremt.


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 5 juni 2011 13:41

Denna helgen har varit sjukt bra,

iofs så har hela veckan varit underbar!!

Åkte till Jenni i Torsdags efter jobbet,

det gick otroligt fort på jobbet den dagen, allting bara flöt på!

Vi tog de lugnt och tjata lite sen blev det sängen,

kom ju så sent så blev en lugn kväll.

I Fredags åkte vi in till stan och där va de marknad,

super kul och jätte fint väder!!

Brände mig rätt gött på ryggen och axlarna,

fy fan va ont jag har hahaha!

Fast de va lätt värt de, massa marknads godis

och ett par nya legins som är skiiit snygga.

Kommer bild någon gång ;)

På kvällen drack vi ett par öl och nåt glas vin.

Satt ute och tjötade med grannarna halva kvällen,

jätte trevligt + att de va svalt på baksidan <3

Igår åkte vi in till stan hyfsat tidigt,

det blev frukost på Viskan och sen en sväng istan på marknaden igen.

Sen kom Jenny och Aron, så satte vi oss i parken.

Fikade och kollade på treatlon (kan inte stava säkert) ..

Mycket solande, tjat och vätska!!

Jag sprang runt som en tok och lekte med Oliver,

han har nog haft super kul denna helgen också, skrattat hela tiden.

Det är ju skit kul att springa iväg från moster i parken, men han kommer nog snart på att moster faktiskt är snabbare än honom.

Blev en glass och lite mer promenad i staden.

Mycket motion denna helgen, kommer vara helt slut på Måndag när jag inte har någonting att göra, haha!

Idag har vi inte gjort så mycket mer än att packa deras grejer,

sparkat fotboll med Oliver och Jenni springer upp och ner till tvättstugan.

Nu sover Oliver middag så jag ska passa på att ta en dusch ;)

Bilder kommer när jag kommer hem :)

 

♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 1 juni 2011 19:08

Vaknade senare än tänkt idag så får bli en joggingtur ikväll istället.

Blev kaffe med Mikaéla på balkongen och

sen va de bara att börja röja här hemma.

Musiken va på högsta volym och dammsugaren gick varm.

Efter en lång dusch komJenni och Oliver :) 

Har haft en super bra dag, med massa lek!

 

Lillkillen går runt som om han har gått i flera år.

Jätte duktigt killen!!












Va ju tvungen att ta en ego-bild också.




Hårfärgen blev hyfsat bra men än är jag inte klar, ska göra mer slingor

underhåret eftersom det va tvungen att bara bli ljust längst in.  

 Jävla utväxt asså xD












Nu blir det kaffe och kaka med mamma :)

 

♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram






























































































































































































































Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards