dani

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Daniella Holmberg - 5 februari 2012 22:19

Idag har det inte hänt mycket, skulle gjort massor men är alldeles för trött för att göra någonting.. Har kört bror och hans tjej till borås, besökt syster, matat sköldisarna och träffat Ronja en snabbis. Skulle städat ur mitt gamla rum, rensat i källaren, burit ner saker i källaren och bära upp saker från lägenheten men det har inte hänt.... Får se om jag hinner lite imorgon...


Hmm... Undra om det är så lätt att bytta namn som det låter, har nu bytt namn på bloggen och har även skapat en fb med mitt nya namn.. Får se om skattemyndigheten går med på det, verkar jätte lätt men vi får se, förnamnet lär ju inte vara några problem eftersom jag faktiskt heter det redan fast som andranamn men efternamnet kanske blir svårare. Borde inte bli några problem eftersom min syster och hennes son heter det och det va pappas namn innan han gifte sig med mamma. Får väl se hur det går, uppdaterar om det när jag vet mer.


Imorgon blir det jobb, träffa Ronja och städa pumpen i akvariet... Måste hitta ett nytt akvarie inom en vecka också, får inte vara för dyrt men vet inte heller hur gammalt ett akvarie får vara för att det ska vara läckage risk, orkar inte renovera de jag har och då vill jag inte köpa ett som behövs renoveras inom kort heller. Någon som vet något? Skriv gärna :)


xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards