dani

Alla inlägg under februari 2011

Av Daniella Holmberg - 28 februari 2011 14:08

Nu ska jag lägga mig i sängen för att kolla på den bästa tv-serien som finns,

"The Vampire Diaries"!!

Är det bara jag som ser likheten mellan

Ian somerhalder & Tom Welling?


Det är väl det som händer resten av denna dagen,

ska komma på något att äta också.

Några förslag?!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 28 februari 2011 13:11

Vad gör man en dag som denna ?

Får rycket av att bara sitta hemma,

har funderat på att dra till stan en stund nu

men jag orkar fan inte gå idag.

Är helt slut i hela kroppen !!

Håller på att sluta röka också,

börjar bli sjukt jobbigt nu !!

Äter saker hela tiden och mår piss !!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 27 februari 2011 19:58

Fräknarna kommer tillbaka, uscha!!

Finns inget fulare än fräknar, jag passar verkligen inte i det!!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 27 februari 2011 14:10

Kommer bli tokig snart tror jag.

Har aldrig köpt så mycket kläder som jag har gjort det senaste,

jag är inte färdig än, det tar inte stop.

Hittar nya saker hela tiden!


http://www.mylovebasket.com/profile/susanne-ekman-3571896?ref=nf


Hittade ett par skor på H&M som jag ska ha nu också:)

Jätte bekväma vårskor!

Vill ha dom NUNUNU!!


Idag händer ingenting, ska bort för att basta och sola lite senare :)

Känner för att bara ha dagar för mig själv nu!!

Behöver nog deT!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Av Daniella Holmberg - 24 februari 2011 10:04

Idag blir det en massa roliga ärenden sen Lager 157 :)

Hoppas på att man hittar något,

är på ett sånt sjukt shopping humör!


Nu ska jag dricka kaffe sen ska jag börja fixa mig.


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 23 februari 2011 22:48

Slöade lite i början av dagen eftersom älsklingen inte mådde så bra,

sen åkte vi till hans pappa för att dricka kaffe och tjöta lite.

Hade jätte trevligt :)

När vi kom hem så gick vi raka vägen ner till Ronja och drack kaffe,

vi hade lika trevligt där :)
 
Imorgon ska vi fixa lite ärenden,

sen blir det Gällstad (Lager 157).

Är så tatuerings-galen just nu så jag har bestämt en ny nu.

Fast ni får inte höra vad det är för ens jag har börjat ;)


Nu ska jag och älsklingen kolla film,

hoppas på att han är piggare imorgon :)


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 22 februari 2011 21:23

Har haft en underbar dag tillsammans med syster,

va nere i stan och kollade lite kläder och fikade.

Har hittat väldigt mycket saker som jag vill ha (som vanligt)

Hittade iofs bara två saker jag BEHÖVER, blir nog lite annat också ;)

Tog bussen hem till Ulricehamn efter shoppingturen,

älsklingen hämtade upp mig på busshållsplatsen <3

Har verkligen saknat honom, han är så underbar !!! <3

   

Framtida planeringar:

På Fredag blir det en shopping runda med Ronja, Hugo och Jocke!

I nästa vecka ska jag till Ullared igen,

fast denna gången med Jocke, Jenni och Oliver <3


Nu ska jag in och lägga mig jämte älsklingen och kolla film <3


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 22 februari 2011 10:17

Känner på mig att det kommer att bli en lång dag.

Är superduper trött idag och ser verkligen inte fram

emot att sitta på en buss mellan Borås och Ulricehamn.

Först och främst ska jag piggna till och fixa iordning mig.

Får väl se hur jag känner senare, just nu sitter jag på golvet och leker med Oliver.

Han öppnade garderoben och drog ner alla Jennis skärp över sig innan.

Hans chockade min såg hur kul ut som helst,

han hade nog inte räknat med att han kunde dra ner alla på samma gång.


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards