dani

Alla inlägg under oktober 2011

Av Daniella Holmberg - 10 oktober 2011 17:27

I Fredags jobbade jag 10-18:30, inte så länge

men sen va de full fart på mig...

Hem, duscha, fixa håret och sminket och

sen va det iväg till Borås för att dansa lite...

Skulle va nykter men så blev det INTE,

hade super kul och massa trevligt sällskap.

Vaknade upp på Lördagen, piggare än jag trodde,

fixade iordning mig och åkte till min bror och hans

familj för att fira hans fru som fyllt 30 år!! :)

GRATTIS TILL DIG GUMSAN!!

Hade jätte trevligt, stort sällskap och mycket god tårta...

Sen kom Sanna och hämtade mig så åkte vi till Ulricehamn,

fixade oss och sen va det ut för att dansa och fira lilla mig som blivit 20 år :)

Hade halvkul i början av kvällen och sen drog det igång,

dom skämde ut mig genom att ropa upp mitt namn i högtalarna och säga grattis.. Tänkte för mig själv att ingen visste vem jag va då ställde sig två random people och vakten, drog ut mig på dansgolvet och pekade på mig..

HAHA! Super kul men också VÄLDIGT pinsamt...

Vid 3:30 åkte jag och Sanna hem till mig och jag STENSOMNA

men vaknade fram och tillbaka hela natten.

På Söndagen gick jag och Sanna (som två zombies)

upp till mamma för att fixa med mat och tårta till kalaset för mig :)

Sprang fram och tillbaka, upp och ner till lokalen

(dom kunde inte plasserat den längre bort eller ;O )

Sen blev det kalas och kolla film på den nya tv:N i den nya dvd:N :)

Tack mamsen <3

Väckte Sanna 7:30 i morse och märkte redan då att idag mår jag INTE bra,

för mycket stress och för lite sömn :/

Så va tvungen att tacka nej till att jobba idag

fast jag egentligen verkligen behöver jobba...

Nu är jag hos mamma igen och dricker kaffe, mums!!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards