dani

Alla inlägg under januari 2012

Av Daniella Holmberg - 30 januari 2012 13:02

Äntligen lite lugn och ro, kan slappa hela dagen. Enda jag har planerat idag är fika hos Lisa :) får se om jag orkar pilla lite i lägenheten idag, vill åtminstone få upp alla mina kläder så kanske kan flörta med mamma lite så man får låna bilen ;) chefen smsa i morse o fråga om jag kunde jobba idag men jag känner att jag behöver ta de lite lugnt idag annars blir jag nog sjukOrgasm disorders are persistent delays or absence of orgasm following a normal sexual excitement phase. It can occur in both women and men. Tackade ja till jobb imorgon istället 10 timmars pass, ledig onsdag också så får vila lite då med. Nu ska jag fixa mig lite o kolla klart på "brooke knowes best" :) MARATHON!!! Lucky me ;D Xoxo

Av Daniella Holmberg - 29 januari 2012 22:32

Idag blev de ullared i några timmar, lite skoj men mycket folk som vanligt. Fick med mig en massa roliga saker till både mig och andra. Åkte därifrån vid 16 och då bar de vidare till dalstorp för kaffe med Pia o Kristian, trevlig och mycket länge sen man va där. Konstigt när de ändå är så nära. Efter de åkte vi hem för att lämna alla grejer och sen bar de av till Borås, lite oförberett men ett måste. Utförde lite ärenden, åt på Max och nu är jag äntligen hemma i den sköna soffan igen. Supertrött, så de blir sängen inom en snar framtid. Xoxo

Av Daniella Holmberg - 28 januari 2012 20:26

Väldigt lång dag må jag säga, maaaassa att göra!!!! Folk överallt , grejer överallt och ett berg med varor. Aja, Ullared imorgon <3 nu bad,film i sova:) xoxo

Av Daniella Holmberg - 27 januari 2012 20:54

Hur gick de till? Skulle vara ledig torsdag-torsdag, jobbade igår, idag och va tvungen att ta 12timmars passet imorgon också, massa sjuka nu. Så blir inget Ikea med syster, fortfarande ledig på söndag så de blir Ullared i alla fall :) resten av dagarna ska jag sova bort, börjar bli sjuk igen :o går bara vara frisk i någon dag sen smyger de på igen, typiskt. Kommit ur badet precis så satte på mig min brors onepiece, han säger att jag får den, hmm kan de vara för att jag vägrade ha några som helst kläder på mig under? Haha, aka en onepiece rikare ;) nu blir de en cider (någon form av fredag i alla fall) sen sooova :) orkar inte ens tänka på morgon dagen :/ tröttish!!! Xoxo

Av Daniella Holmberg - 27 januari 2012 10:46

Varför går man inte upp första gången man vaknar och är pigg? Vaknade 6:30 i morse och va super pigg men bestämde mig ändå för att somna om och nu är jag så trött att jag inte orkar röra mig. Har massvis att göra innan jobbet ju :/ fy sjutsingen. Får väl stapla upp och betala räkningarna med en STOR kopp kaffe. Xoxo

Av Daniella Holmberg - 26 januari 2012 14:03

Hejhopp, nu sitter jag på jobbet igen och väntar på att jag ska börja. Blir lite jobb imorgon också samma tid som idag, sen blir det upp och hämta väskan för helgen hos jenni som jag förhoppningsvis hinne packa innan jobbet imorgon, tillsammans med att betala alla räkningar och städa lite i akvariet. Får se om man ev kanske hinner gå upp en och annan låda från lägenheten också, hoppas hoppas hoppas!!! Mycket som ska göras på så lite tid, men det är som dom säger -what dos'nt kill you, makes you stronger! Mitt nya citat helt klart, mhmm!!! Nu ska jag hoppa i arbetsskorna och börja röra på fläsket lite, om jag nu inte hamnar i kassan vill säga :) xoxo

Av Daniella Holmberg - 25 januari 2012 20:43

Låg i sängen i morse och sov, vaknade av att chefen ringde klockan 8 för att fråga om jag kunde jobba 14.30-20.15, hmm!! Lite små irriterad och nyvaken va man men man tackade ja och glömde helt bort att jag skulle till sköldisarna och städa i akvariet så det får man väl lösa på fredagförmiddag innan man åker till systeryster för att sova över och sen åka till IKEA på lördagen, se om man kanske hittar en ny lampa :) Har ingen på mitt rum hos mamma nämnligen, eller aa jag har en lampa men ingen skärm, inte så rockigt snyggt kanske....

Jobbdagen har i alla fall gått bra och fick endel goda nyheter, inga jag vill dela med mig av dock ;)

Har i alla fall bestämt mig för att börja bugga igen, mitt onda knä får faktiskt funka ett tag till varisig det vill eller inte!

Nu ska jag äta, bada, film och sen blir det söööömn<3

Jobba en stund imorgon kanske ;) förkylningen börjar lägga sig nu så det känns mycket bättre att jobba nu.

Saknar syster och oliver, tur att man får se dom på fredag igen.

Kanske inte hinner skriva så mycket i helgen, men ska väl försöka så gott det går!!


xoxo

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards