dani

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Daniella Holmberg - 2 februari 2012 18:39

Läste på mitt schema idag och såg att de kommer verkligen bli fullt upp framöver, de där med att börja simma får jag nog skjuta upp ett tag tror jag. Jobbar nästan varje dag och den tiden jag inte jobbar ska jag flytta på, kommer inte ha någon tid alls till träning:/ aja, what dos'nt kill you make you stronger ;). Ska se om man kan börja flytta upp grejer på lediga söndagen eller kanske till och med lördagen, Slutar ju tidigt. Sånt är livet som upptagen kvinna ;) xoxo

Av Daniella Holmberg - 2 februari 2012 13:05

I tisdags jobbade jag 6-16, sen åkte jag hem och åt o fixade mig innan en trevlig kväll hos cina med familj. Blev sen läggdags, inte smart! Usch är så trött nu för tiden, igår låg jag i soffan halva dagen sen blev de badhuset med Robin, hade super trevligt. Sen åkte vi till Ica för att handla inför filmkvällen. Blev en film också, super bra "the rebound". Rekommenderar den!! Nu ska jag fixa mig innan jobbet, får se hur trötta Susanne fixar de, inte så många timmar som tur är! Coffetime!!! Xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards