dani

Alla inlägg under september 2010

Av Daniella Holmberg - 30 september 2010 14:57

Hej på er!


Igår va jag i knalleland o kollade efter nya skor o kläder men jag hittade absolut ingenting inom den fronten så det blev nagellack, aceton, limpa ciggaretter, cola i mängder, duschtvål o lite annat hemligt ;) resten av dagen va jag med Daniel o co.


Nu ska jag äta lite sen ska jag o älsklinge åka till gällstad för att kolla på kläder, måste ju ha nya kläder tills på Lördag då jag o Sandra har fixat iordning för en förfest eftersom jag fyller år på Söndag :) 


  

Av Daniella Holmberg - 27 september 2010 21:44

Hej på er!

 

Tänkte skapa en ny blogg nu, den andra börjar bli uttjatad! Tröttnar tydligen väldigt fort på mina bloggar har nog haft 7 stycken allt som allt. Men nu ska jag försöka hålla mig till denna så länge som möjligt :) Lite fakta om mig då:

 

Mitt namn är Susanne, jag är 18 år, född 1991 i oktober månad . Jag bor just nu i Borås eftersom jag går i skolan här, Almåsgymnasiet 3 året på hotell -och restaurang. Förra bloggen: metrobloggen.se/lillsusssii. Har ni frågor så är ni välkomna att ställa dom :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards