dani

Alla inlägg under september 2011

Av Daniella Holmberg - 26 september 2011 21:08

Har haft fullt upp nu igen + att jag inte har någon dator hemma.

Har flyttat hemifrån och dator va inte prio nr 1.

Jobbar för full rulle och när är ledig så passar jag på att umgås med vännerna.

Berättar lite om senaste dagarna, för längre än så mins jag inte xD


Helgen!

Har varit helgalen, jobbade i Fredags och efter jobbet så åkte jag hem, duschade, sminka mig och gjorde allt tjejer gör innan krogen sen kom Kim och dom för att hämta mig. Åkte in till Borås för att gå till Grand, där va vi i en timme och sen gick strömmen så det blev TONIC som vanligt. FULLSMOCKAT verkligen men hade skit kul och sen fortsatte den natten till halv sex men mer än så får ni ikke veta ;P..

Lördagen va lika hettsig, Sanna min underbara gamla vän kom till mig. Lillskiten har fått körkort, duktiga flicka!! Vi åt och fixade oss sen blev det till Borås och röjde runt lite för att vänta på våra vägvisare till SIGGES-LOGE, helt grymt kul hade vi även fast jag beslutade mig för att vara nykter denna kvällen. Blev lite väl på Fredagen och va bakis tills vi åkte vid 20-tiden. Vi dansade och hade HUR KUL SOM HELST!! Igår va det träningsvärk hela dagen till och med lite idag, värt det!! Jobbade en stund och sen va mysdagen med Sannis igång, vi slappade hela dagen och jag till och med sov ett par timmar, på kvällen gick vi upp till mamma och moster och kollade på "tomten är far till alla barnen", BÄSTA FILMEN EVVEEERR!!


I morse åkte Sanna till skolan och jag sov vidare eftersom min förkylning bara blir värre hela tiden, hade tänkt sova hela dagen men jobbet ringde så åkte dit och jobbade 14-20.15, bra dag på jobbet men är helt slut!! Blir sängen SENAST 23 idag ^^ Jobb imorgon och städa :)


Bara en vecka kvar tills jag fyller 20 år gammal :):):):):)

 

♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards