dani

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Långa, jobbiga dagar...

Av Daniella Holmberg - 23 januari 2012 21:47

Uscha för dom här dagarna!!! Ingenting går som de ska... Va och hälsa på stackars pappa på sjukhuset idag. Sen åkte vi till jenni och oliver en sväng, mamma har inte träffat dom på länge, hade inte jag innan ullaredsresan igår heller, hatar att vara ifrån dom så länge!!! Har varit vrål förkyld jätte länge nu och till råga på allt så har jag fått så jäkla ont i axeln så jag knappt kan röra den. Tur att man inte har fått några morgonpass de närmaste, lyfta hade nog inte varit jätte bra just nu.... Har även varit och hämtat min Nokia på netonnet idag för andra gången på lagning. Första gången den va på lagning fick den tre repor på baksidan och då sa dom att de inte kan ha kommit under tiden dom har haft den och nu när jag hämtade den hade den några till? Blir så jäkla irriterad, vill inte ens ha telefonen längre, den är verkligen kass så ett tips köp aldrig Nokia n8!!!! När vi kom hem igen gick jag förbi mina saknade och älskade sköldisar för att mata dom lite, måste förbi i övermorgon för att rensa pumpen med, va ett litet tag sen nu. Sen gick jag förbi cina och tjata lite med henne och hennes dotter en stund, dom åker till thailand om två veckor så vi bestämde oss för att ha en helkväll någon dag innan de när alla är lediga. Ska bli trevligt efter allt som har hänt och händer nu för tiden, uscha!!! Bara en massa krångel. Inte haft lust eller tid att skriva i bloggen den senaste tiden igen eftersom de har varit så himla mycket både på jobbsidan och den privata sidan, ibland får man lust att bara lägga sig på backen och börja lipa. Ingenting är som det ska!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella Holmberg - 13 februari 2012 01:14

Varit i hur många zoo butiker som helst denna lediga och underbara helg, kollat efter akvarium som en galning också. Börjar bli brottom nu, har inte köpt något nytt men har helt klart hittat några jag gillar, priserna är riktigt farliga i vissa butik...

Av Daniella Holmberg - 10 februari 2012 15:49


Ojojoj, nu har jag haft så mycket att göra att jag har glömt av att skriva igen, passade på att bli lite sjuk när jag ändå va igång också, men frisknade till väldigt fort igen. Fick gå hem från jobbet i Onsdags eftersom jag mådde jätte illa och va he...

Av Daniella Holmberg - 5 februari 2012 22:19

Idag har det inte hänt mycket, skulle gjort massor men är alldeles för trött för att göra någonting.. Har kört bror och hans tjej till borås, besökt syster, matat sköldisarna och träffat Ronja en snabbis. Skulle städat ur mitt gamla rum, rensat i käl...

Av Daniella Holmberg - 2 februari 2012 18:39

Läste på mitt schema idag och såg att de kommer verkligen bli fullt upp framöver, de där med att börja simma får jag nog skjuta upp ett tag tror jag. Jobbar nästan varje dag och den tiden jag inte jobbar ska jag flytta på, kommer inte ha någon tid al...

Av Daniella Holmberg - 2 februari 2012 13:05

I tisdags jobbade jag 6-16, sen åkte jag hem och åt o fixade mig innan en trevlig kväll hos cina med familj. Blev sen läggdags, inte smart! Usch är så trött nu för tiden, igår låg jag i soffan halva dagen sen blev de badhuset med Robin, hade super tr...

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards