dani

Alla inlägg under december 2010

Av Daniella Holmberg - 31 december 2010 21:30

Idag blir det röj på stan med min underbara Sanna! 

Watch out girls ;)

Underbart snygga vi är <3

   

Smörgåstårta och räkmacka :)

Det gjorde vi bra, mitt i natten!

   

Jag och Sanna flamsar oss i soffan

Av Daniella Holmberg - 31 december 2010 19:13

Eller aa, kläder... Ska det verkligen vara nödvändigt?

Vi är snyggaste brudarna i denna staden ikväll iallafall ^^

Men då är allt som vanligt ;)

Sanna kom på helt själv att det inte är så smart

att sätta på sig mascaran innan man går ut och röker.

 

Älskar dig min kära fru,

tonights gonna be a good night ;)


Uppdaterar kanske när vi har hittat rätt klädsel också,

OM ni har tur ;)


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 31 december 2010 17:38

Har aldrig sett ett sånt smile på min frus mun innan :)

Hon hade kunnat få in 15 stycken i det hålet ;) :O

     

Se vad sööt hon är ! :) 

Tur att hon blev glad av min julklapp !

Av Daniella Holmberg - 31 december 2010 15:14

Jaa, vinna vänner.. Vad händer ikväll nu då? 

Har ni någon att kyssa på 12-slaget ;)

Kom ihåg:

Den som inte har någon bra nyårsafton, kommer få det dåligt resten av 2011.

Såå ut och fira nu people! 

★★★

★★★

Själv så väntar jag på att mina kära vän ♥Sanna♥ Ska komma hit.

Vi ska göra oss fett iordning sen ska vi åka ut till ♥Daniel♥ 

Ikväll blir det grillning och så tvingar vi Daniel ta fram jätte kameran ;)

★★★

För alla där ute som sörjer någon denna dagen som jag gör,

så sitt inte hemma och grubbla över hur det kunde ha varit.

Försök göra det lite mildare,

din vän/man/fru/barn vill inte att du ska sitta hemma och fälla tårar.

Hitta på något du blir glad om,

lägg en blomma på graven, 

personen är med dig i hjärtat.

★★★

Hoppas du har det bra i himlen min kära vän,

blir mitt andra nyår utan dig vid min sida.

Jag älskar dig och kommer aldrig glömma dig!


_██_ _██_ _██_ _██_ _██_ _██_ _██_ _██_


Gott Nytt År

Av Daniella Holmberg - 31 december 2010 13:50

Jag har sån jävla tur så det är inte sant,

det har börjat gå över LITE smått i halsen och febern är borta för tillfället.

Allt känns så lätt just nu :) 


Ikväll blir det ev. grillning med bästa polarna

♥Daniel&Sanna♥


Nu ska jag fixa mitt rum, duscha, träffa Janne på en cigg,

Fixa iordning mig, äta och sen kommer förhoppningsvis sanna hit i lagom tid.

♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 30 december 2010 23:54

  


Jag va så kär i Roger Pontare när jag va liten så det va helt sjukt.

Han ser ut som en liten nallebjörn.

Det kom upp som samtalsämne här hemma för en stund sen,

så jag var bara tvungen att få in det i ett inlägg^^

Av Daniella Holmberg - 30 december 2010 22:48

Denna kvällen slutar nog snart,

ska dricka kaffe med mamma och moster nu.

Börjar få ont i halsen o lite sånt igen,

går fram och tillbaka, då har jag fan hellre ont hela tiden.


Fett sugen på subway, varför tänkte jag inte på det när jag va i borås?

Janne gjorde mig sugen på chips o tzatsiki också.

Nu är jag sugen på ta mig fan allt! 

Är sjukt kär i hans röst, tror jag ska bli en av

småtöserna som står vid scen kanten och gråter.

  


GodNatt<3

Av Daniella Holmberg - 30 december 2010 20:42

Det blev en härlig eftermiddag i Borås idag, 

hittade mycket fina grejer, är super nöjd!

köpte en ny pyamas, blev jätte kär i den.

Gillar inte rosa i vanliga fall men men...

Häromdagen fick jag mitt boxningsgrejs :)

Här kommer bilder på fler bra inköp från denna dagen..

Pyjamas, H&M - 129:-

Fritidskort, pressbyrån - 585:-

Randig tunika, H&M - 149:-

Trosor, H&M - 59,50:-

Har även köpt Sannas julklapp idag, det priset är hemligt ;) <3

Hoppas på att hon kommer bli supernöjd,

tror faktiskt hon kommer bli det.


Robin och Jokinen va med mig i knalleland en sväng också, 

tog en snowslush och tjatade skit...

Sen drog jag med dom in på cubus,

Robin åkte hem efter en stund så jag fick plåga Jokinen.

En tur på Gina Tricot gjorde honom nog gott ^^


Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards