dani

Alla inlägg under mars 2011

Av Daniella Holmberg - 30 mars 2011 15:37

IKEA igår, när jag kom hem va jag helt slut.

Satte mig vid tvn och orkade verkligen inte röra mig

så skriver lite om det idag istället.

Hade super trevligt och hittade mycket fina grejer.

Blev supernöjd verkligen!!

Dom passade mycket bra i toalettskåpet och nu

slipper jag ha allting hullerombuller!

 

Detta väntade på mig när jag kom hem, supernöjd där också!!

Svart plånbok med guldnitar från Pieces 60:-

Även detta väntade, humm.. undrar vad det är för något!!

Får hämta den idag innan jag åker till mig kära syster.

  Hittade en massa bilder på oss när vi va små, superkul!

Så gulliga bilder och vissa av dom mins man till och med!!

Detta får bli jag idag, orkar inte göra någon större ansträngning,

funderar på att ha på mig mina nya pumps.

Tror jag får tänka om när jag ser backarna upp till syster.

Maten idag, supergott!

Allting är super idag!! ;)

Efterrätten blev vindruvor och jordgubbar

medans mina bröder trycker i sig glass.

Uschusch! Lite koll på figuren får man ju ha ;)


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Puss&Kram


Av Daniella Holmberg - 28 mars 2011 21:09

Har haft fullt upp att fira lilla Oliver idag,

han har blivit så stor så snabbt.

Blir ju nästan lite tårögd när man tänker på det!! 

Har varit underbart trevligt och mycket folk och så.

  Många fina bilder fick vi och Oliver bara njöt av all uppmärksamhet!

  Här är det underbara och inte alls kladdiga födelsedags-barnet<3


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Puss&Kram


Av Daniella Holmberg - 27 mars 2011 22:57

På Söndagar har jag ju dansen och det blir bara roligare och roligare för varje gång!

Funderar på att fortsätta sen när kursen är slut,

dom har ju sånna fortsättningskurser!

Får fundera lite mer på detta...


Idag har vi gjort mycket roligt,

Basse kom förbi en sväng också..

Blev amerikansk sallad till kvällsmat idag<3


Imorgon firar vi lilla älskade Oliver som fyller ett år,

ska bli roligt!!

Sån stor pojke nu<3<3


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Puss&Kram



Av Daniella Holmberg - 27 mars 2011 14:58

Har städat, duschat, druckit kaffe och ätit.

Underbart när allt är så rent! <3

Fixade naglarna igår kväll så jag trodde dom

skulle bli förstörda men det blev dom inte :)

Nu ska jag fixa med håret och sen blir det käk innan

jag åker till den underbara buggen.

Inte på humör för de idag egentligen, 

sjukt ont i magen :/ 


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Puss&Kram


Av Daniella Holmberg - 26 mars 2011 19:38

Nu har jag och mamma dansat sönder vardagsrummet,

Andreas skämdes och tog bilder.

HAHAHA mycket roligt xD

Kameran har gått varm idag asså<xD

Här kommer lite fler bilder innan jag börjar med städningen...


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Puss&Kram


Av Daniella Holmberg - 26 mars 2011 15:42

Snygga mig va tvungen att ta lite ego-pix!!

Har inte en aning om vad som händer idag,

gjorde mig iordning för att jag inte hade något annat för mig.

Funderar på om man ska ut springa en runda sen ikväll

men innan dess är det helt tomt.

Får väl fortsätta på att vara duktiga mig och plugga lite.


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Puss&Kram


Av Daniella Holmberg - 26 mars 2011 14:54

Har fått markoolio feber, fattar inte vad det kom ifrån.?

Har alltid hatat honom....


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥


Puss&Kram


Av Daniella Holmberg - 25 mars 2011 18:46



Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards