dani

Alla inlägg under november 2010

Av Daniella Holmberg - 30 november 2010 20:20

I don't want a lot for Christmas

There's just one thing I need

I don't care about the presents

Underneath the Christmas tree

I just want you for my own

More than you could ever know

Make my wish come true

All I want for Christmas is... You


I don't want a lot for Christmas

There's just one thing I need

I don't care about the presents

Underneath the Christmas tree

I don't need to hang my stocking

There upon the fireplace

Santa Claus won't make me happy

With a toy on Christmas day

I just want you for my own

More than you could ever know

Make my wish come true

All I want for Christmas is you You


baby I won't ask for much this Christmas

I don't even wish for snow

I'm just gonna keep on waiting

Underneath the mistletoe

I won't make a list and send it

To the North Pole for Saint Nick

I won't even stay awake to

Hear those magic reindeers click

'Cause I just want you here tonight

Holding on to me so tight

What more can I do

Baby all I want for Christmas is you


Ooh baby All the lights are shining

So brightly everywhere

And the sound of children's

Laughter fills the air

And everyone is singing

I hear those sleigh bells ringing

Santa won't you bring me the one I really need

Won't you please bring my baby to me...


Oh I don't want a lot for Christmas

This is all I'm asking for

I just want to see my baby

Standing right outside my door

Oh I just want you for my own

More than you could ever know

Make my wish come true

Baby all I want for Christmas is... You


Miss You! <3

Av Daniella Holmberg - 30 november 2010 20:03

Har haft världens underbaraste shopping-dag med Sanna <3 

Började med skolan i morses sen åkte jag hem till henne och väckte henne med cola och kyckling-macka. Så fick hon hoppa in i duschen och fixa iordning sig, sen blev det nästa buss till knalleland!

Hade det verkligen underbart, länge sen vi spenderade ensam-tid med varandra (herregud, det låter som om vi är gifta på riktigt). 

Hittade många julklappar så nu är jag nästan färdig! 

Hittade även en massa grejer till mig själv och så hade vi myspys med fika i Knalleland :)

      

Sanna Älskling <3

      

Vintrigt Jävlar ;D Det är tydligen okej med tjejer som har bollar? ;O

  

Mini Sanna

     

Snow slush poooower ;D

      

Nya kläder ;D Nööööjdd ^^


Som avslutning en meningslös men ändå typisk diskution mellan mig och Sanna:


Sanna-Kan inte du köpa en telefon?

Jag-Nej Sanna! Jag tänker inte köpa en ny telefon för att det står en snygg kille i kassan! 

Sanna-Varför inte rå ra?


När jag kom hem till Ulricehamn så åkte jag och mamma till Bygg och kollade lite men hittade ingenting så vi åkte hem istället! 


Har haft en underbar dag, tack älsklingen! <3

Av Daniella Holmberg - 30 november 2010 10:18

Hej på er!

 

Har varit på svenska lektionen idag, kom upp utan problem i morse. Konstigt eftersom jag inte somnade för än typ 3 inatt. Men jag pratade ju i telefonen med den underbara också eftersom jag inte kunde sova.

 

Nu är jag hemma hos Sanna och proppar i henne en massa mat och ska få henne att sminka sig så att vi kan åka in till stan och shoppa julklappar. Elin skulle följt med egentligen men stackarn har nackspärr, Krya På Dig Gumman! <3

 

Nu ska jag genomsöka hennes garderob om hon har något jag gillar ;)

 

puss

Av Daniella Holmberg - 29 november 2010 22:15

Planeringen för denna veckan är klar, nu får ingenting omplaneras! 

Imorgon blir det skolan sen ut till Sanna och snoka lite sen ska vi in till stan och möta Elin så blir det fika mys sen julklapps-shopping! :)

Sen ska jag hem och städa mitt rum och så blir det tidig sängdags eftersom jag ev ska ut till Maggan annars åker jag in till borås på hemligt uppdrag ;) 

Nu ska jag ut och röka med Mikaéla sen blir det sovdags. 

Natti<3

Av Daniella Holmberg - 29 november 2010 19:30

Hej på er! 


Har haft en jätte skön Måndag :) 

Hyfsat lugn och så har jag umgåtts med underbara Fredrik <3

Nu har han åkt hem så nu ska jag städa mitt rum och jul-fixa lite. 

Har redan kommit igång lite, strykt gardiner och satt lite jul-fint i fönstret.

  

Blev jätte fint, men är långt ifrån färdig. Har kommit på en liten sak jag vill göra, får se hur det blir med det. I såna fall får ni se det om några veckor, kan bli riktigt fräckt.

  

Har kollat i min baby-bok lite idag, blir ju nästan tårögd! 

Hade svarta ögon och ljusbrunt hår när jag va liten och nu är det tvärtom! 

Bruna ögon och mörk brunt hår/nästan svart!


Nu ska jag fortsätta på mitt rum sen ska jag förbereda mig för sängen :)

Sova själv inatt =/ Inte så jävla rockigt kanske ! 


puss

Av Daniella Holmberg - 29 november 2010 16:31

Hej på er!


Blir inget Svenljunga idag, missade bussen så tar det en annan dag istället! 

Så kan jag träffa Mikaéla senare och lägga mig i tid. Håller tummarna för att jag kommer upp imorgon, blev ingen skola idag, kände att det va onödigt om jag ändå inte ska göra klart den kursen sen. Tror inte jag behöver den för att komma ut heller. 

Nu ska jag sätta på kaffe till mig, mamma och underbaringen <3 


puss

Av Daniella Holmberg - 29 november 2010 14:21

Hej på er! 


Idag har jag varit hos psykologen, nu sitter vi hemma och tittar på tv och väntar på att tiden ska gå så att vi kan åka till Svenljunga. 

Ska hälsa på Viktorija, va ju ett tag sen vi träffades nu. Ska ta en hyfsat tidig buss hem också så att jag kommer iväg till skolan imorgon. 

Efter skolan imorgon ska jag träffa Elin och Sanna :) Fika och kolla en sväng i knalleland!

Nu ska jag göra lite mat så att vi kan äta innan vi åker! 


puss

Av Daniella Holmberg - 28 november 2010 14:56

Hej på er!


Lugn dag idag också, skulle åkt ut till clas egentligen men det blev inte så med tanke på att bussarna går så konstigt, så det får tas nästa helg istället. Ska försöka ta mig iväg till skolan imorgon så det blir tidig säng dags och på Tisdag ska jag träffa Elin över en fika :) Myspys! 


Nu ska jag laga mat, idag blir det kassler/champinjon sås med pasta :) 

Och så ska jag rensa tvätten också :) 


puss

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards