dani

Alla inlägg under augusti 2011

Hmm

Av Daniella Holmberg - 24 augusti 2011 01:46

Trevlig dag, jag vaknade upp ganska sent, tog en dusch och sen kom Amanda.
Vi åkte ut till Janne en sväng och drack lite kaffe och tjata skit :)
Sen åkte jag och Amanda hem till mig, där va mamma och moster.

Klart vi går in på ett ämne som man inte ska gå in på joo.... skatteavdrag och akassan, blev BARA irriterad och till slut så gav jag upp.

Får gå med i den där skiten en dag när jag har skaffa tålamod och kunskap!

Amanda åkte hem vid 21-tiden och enda sen dess har jag kollat runt

efter tatueringar, är riktigt sugen nu igen asså!!

Det slutade med att jag satte mig och rita helt random saker....


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 21 augusti 2011 21:51

Bra fråga :) Va på dejt med Sara i Onsdag, åt jätte god mat (kinamat) och hade super trevligt! Tänkte äta på Bryggan i Ulricehamn men fy fan va dålig att dom inte öppnar köket för än fem och inget annat gott fanns det heller. Men vi va glada och nöjda efter maten i alla fall :) Super trevligt!

I Onsdags jobbade jag och sen minns jag inte vad jag gjorde, minnet är bra men förjävla kort ;) I Torsdags städade jag och tog det lugnt man får ju passa på när man är ledig, Fredag va det jobb igen och igår också men på kvällen blev det lite röjj. Jag och Bobin åkte in till Borås och svängde förbi krogen en sväng,

Tror Jim hade druckit något konstigt?? ;P

mycket trevligt folk träffade man, länge sen jag såg er <3 Sen blev det gbg och tillbaka hem igen :) Hemma runt tre tiden och fy fan va jag va trött. Idag har jag varit hos pappa en sväng och efter en stund kom A och hämtade mig så åkte vi till pizzerian och sen har vi haft en underbar kväll :) Super trevligt och mys!!

Imorgon blir det jobb jobb och jobb.

Och på Tisdag blir det dejt med Sara igen :)

Massa roligt som händer denna veckan, ser jag fram emot <3


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 16 augusti 2011 18:38

Då är man tillbaka i leken igen. Allt är frid och fröjd (NOT) , har bara slutat bry mig ;) Lever som en normal människa igen, idag va det jobb från 14-18 och nu sitter jag hemma och väntar på att kräftorna ska tina och ölen ska kallna, låter som en underbar kväll, fattas bara sällskap ;)


Imorgon ska jag på date med Sara, blir lunch och sen får vi väl se vart det bär av. Ska i alla fall storstäda mitt rum imorgon, får passa på när man är ledig. Jobb på Torsdag och förhoppningsvis så kommer min kära syster och hennes son hit på Fredag och myser en stund. Träffar ju inte dom så ofta längre med tanke på att man jobbar rätt mycket, tur i oturen eller vad man ska säga :)


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Av Daniella Holmberg - 14 augusti 2011 21:48

Hej på er :)


Nu sitter jag här igen, funderar på om man ska börja småskriva i bloggen lite då och då. Många som har komenterat den långa pausen och frågat om jag verkligen kommer börja skriva igen. Ja de kommer jag göra, har bara inte haft tid. Hade ju fått jobb sist jag skrev, vet inte om jag berättade de eller inte. Trivs jätte bra och har träffat många nya helt underbara personer (arbetskollegor). Inte så mycket har förändrats sen jag skrev sist, har fått ett avslut på väldigt många grejer som jag inte vill nämna här men känns i alla fall otroligt skönt. Jag jobbar, umgås med vännerna och familjen. Ett helt vanligt liv för lilla mig alltså.

Va på Sigges loge för första gången i mitt liv förra helgen tsm med ett vrålskönt gäng. Hur kul som helst, ångrar verkligen inte att jag åkte dit. Helt sjukt vilket ställe, åk dit! Va där igår också när september spelade men de va inte lika kul, hade så ont i ryggen så jag tjatade bara om att få åka hem hela kvällen typ.


De va väl det jag hade att säga för idag, har saknat bloggen lite så va tvungen att slänga in någonting, vi märker väl ifall det kommer fler inlägg :)


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Puss&Kram

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards