dani

Alla inlägg under januari 2011

Av Daniella Holmberg - 30 januari 2011 16:08

Precis kommit hem till syster från:

        

Hade en jätte trevlig stund på dopet, det va jätte fint. 

Mamma började gråta glädje tårar, jätte gulligt.

Men jag förstår henne för det va verkligen fint.

   

Vi avslutade det hela med en bild på mig, ronja och marina

Nu ska jag åka hem med mamma och Gabriel och ikväll blir det Dalum, till sötnosen<3


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 30 januari 2011 09:06

Happ, Oliver är på full språng. Jag missade när han ställde sig upp, attans, han stod med soffan som stöd för ryggen utan att hålla i sig i bordet. Good boy!!


Ska duscha och börja fixa mig snart för idag är det ju Hugos dopdag,

då vill man ju vara lite fin.

Kameran kommer att användas flitigt idag kan jag ju säga, ska bli så roligt.


Mamma kommer in lite tidigare så att hon får träffa Jenni och Oliver,

vi lämnar Gabriel här medans vi åker till kyrkan, så hämtar vi honom när vi är klara. Vill inte åka hem till U-port idag, kommer sakna dom jätte mycket.

Samtidigt som jag vill åka hem, vill ju träffa min sötnos

som jag saknar så jag tror jag svimmar om jag inte får träffa honom idag.

Varför ska alla bo i olika städer för?!


Nu blir det lek med Oliver sen duschen.


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

 

Hem till min sötnos idag <3

Av Daniella Holmberg - 29 januari 2011 22:33

Har haft en jätte trevlig kväll tillsammans med vännen Daniel, åt kebab i bröd och träffade Diana i stan en sväng sen åkte vi mest runt och cpade. Har nog sett den skummaste gubben ever idag, han stog i fönstret i vårat hus och kollade ut. Det va nog meningen att vi inte skulle se han men han va ju inte super på att smyga asså, fan vad jag garvade. Har sjuukt kass humor idag tydligen, skrattar åt allt, tror jag är lite väl övertrött. Nu ska jag kolla film sen blir det sova, upp tidigt imorgon för att fixa inför dopet som jag och mamma ska på imorgon, ser verkligen fram emot det.

Va bara tvungen att lägga ut dom här underbara bilderna jag tog innan jag åkte, du är så söt mosters lilla ängel. Han blev helt överlycklig när vi tog fram tiger. <3


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

 

Ska få träffa min sötnos imorgon, saknar dig verkligen babe <3

Av Daniella Holmberg - 29 januari 2011 16:40

Nu är allt i sin ordning, man ser ut som en människa igen. Har precis kollat på Jenni och Oliver när dom pratade i cam med dom från Irland, jätte kul att se Olivers minspel. Skype är bra grejer asså!!

  

Jenni plockade fram hans bil från Irland också, så glad har han nog aldrig varit.

Han lämnar den inte en sekund, Haha!

 

Så här fick man se ut idag, nu ska jag röka och dricka kaffe.

Daniel ska givetvis färga håret innan han kommer in till stan, alltid är det något ;)

Han är sig lik, Haha!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

 

miss my babe <3

Av Daniella Holmberg - 29 januari 2011 15:35

Blev ingen stress dag, orkar inte det idag. Sitter och kollar på Oliver när han verkligen anstränger sig för att komma över tröskeln med gå-stolen xD

Ser jätte kul ut, väldans vilken gnällig dag det är idag, så fort Jenni har tvättat färdigt så ska jag rymma iväg en sväng med Daniel. Käka lite pizza och tjata lite, har endel att komma ikapp med, har inte träffat honom eller mina andra gamla polare på jag vet inte hur länge.

  

Vi fick på prinsen tröjan jag köpte till honom för ett tag sen idag. Han passar perfekt i den, så gullig så. Allt moster behöver nu är lite fler glada miner.


Nu ska jag börja fixa iordning mig för kvällen lite granna, blev ingenting innan. Va för lat för att fixa mig då, haha!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

 

Miss my babe <3

Av Daniella Holmberg - 29 januari 2011 10:32

Idag händer det väl inte så mycket kanske, ska träffa Daniel lite senare men det skrev jag ju igår. Tvättdag för Jenni idag så får ta Oliver lite, han har inte spytt idag. Underbart skönt, han är mycket piggare idag!! Sitter just nu och tittar på  när han far runt i sin gå-stol.

Nu ska jag fixa iordning mig lite för dagen, känner för nersläppt idag

Sjukt nöjd med bloggen!!


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 28 januari 2011 23:40

Hade så tråkigt att jag va tvungen att fixa lite med bloggen och jag måste ju säga att jag är nöjd för tillfället, kan lova att jag tröttnar om några dagar. Nu ska jag borsta tänderna och ta av mig sminket, har varit en lång dag eftersom stackars lilleman blev sjuk, hoppas på att han är frisk imorgon. Är sjukt rastös och övertrött men måste verkligen sova. Vad gör man i ett sånt tillfälle liksom?


Imorgon är det tvättid för Jenni och  så ska hon hämta lite lådor uppe hos bror Joakim så då sitter jag hemma med Oliver under tiden och hjälper självklart till med lådorna när hon kommer, inte för att jag vet vad hon ska göra med dom men det märker vi. På eftermiddagen ska jag träffa Daniel en sväng, va ju sjukt länge sen jag träffade honom nu. Ska nog försöka dra in honom på H&M tror jag eftersom jag inte hann det idag, annars blir det feting mat. Pizzerian here we come :)


♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥S♥

Av Daniella Holmberg - 28 januari 2011 21:04

Jag är så glad just nu, fattade äntligen hur man kopierade bilderna från kameran till minneskortet så nu har jag massa bilder att lägga ut på facebook och bloggen.

Du är så underbar, mosters lilla prins <3

Presentation


Liten tjej i en stor värld, eller?

Fråga vad du vill

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Översättning

Skriv i min gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards